نرم افزار PSIM Professional یکی از شبیه سازهای ساده ، کم حجم و قدرتمند رشته برق می باشد که اکثر مدارهای الکترونیکی و صنعتی را میتوان توسط آن شبیه سازی و آنالیز کرد . المان های صنعتی بسیاری مانند مقاومت ، خازن ، بار های سلفی/خازنی ، سوییچ های ترانزیستوری و تریستوری ، GTO , IGBT , دیود ، دیاک و . . . را میتوانید در PSIM Professional مورد استفاده قرار دهید .
PSIM Professional قدرت بالایی در نمایش شکل موج خروجی و اعمال تنظیمات دلخواه بر روی شکل موج خروجی را دارا می باشد . قابلیت ارتباط با نرم افزار MATLAB از دیگر ویژگی این نرم افزار می باشد . همچنین انالیزهای مختلفی چون AC Analysis ، AC Sweep ، Motor Drive Analysis ، Harmonic Analysis ، Thermal Analysis توسط این نرم افزار قابل انجام است .

دانلود در ادامه مطلب

با توجه به نیاز دانشجویان رشته برق به این نرم افزار 2 ورژن 9.0.3 و 9.1.1 نرم افزار PSIM Professional بصورت کامل را برای شما آماده نموده ایم . این نرم افزار قابلیت نصب بر روی ویندوز 7 را نیز دارا می باشد . فایل لایسنس نیز به همراه راهنمای نصب برنامه ، ضمیمه شده است .
به جهت آشنایی بهتر دانشجویان با نرم افزار شبیه سازی PSIM Professional 9 دو فایل آموزشی نیز در مجموعه قرار داده است . کتاب اول ، مجموعه اسلاید های آموزشی PSIM به زبان انگلیسی می باشد . فایل دوم نیز جزوه آموزشی نرم افزار PSIM Professional می باشد که توسط نیما روستا برای مهندس یار ارسال شده است . این جزوه مشتمل بر 41 صفحه بوده و به زبان فارسی می باشد. این جزوه ها شامل مثال های فراوانی برای نسلط و آشنایی شما با تحلیل های مختلف توسط این نرم افزار می باشند .

دانلود   دانلود مستقیم : PSIM Professional 9.0.3  |   PSIM Professional 9.1.1  |   آموزش PSIM Professional

tag  حجم فایل : 150 مگابایت

پسورد   پسورد فایل : www.mohandesyar.com

منبع  لینک منبع